Συχνές Ερωτήσεις (FAQ) - thegardencenter.gr

Γενικές Πληροφορίες

Τι είναι το thegardencenter.gr;
Το thegardencenter.gr είναι ένα σύγχρονο φυτώριο και ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών κήπου , με μεγάλη ποικιλία φυτών (εσωτερικού & εσωτερικού χώρου), γλαστρών, κασπώ, εργαλείων και διακοσμητικών για τον κήπο και το σπίτι σας.

Έχετε φυσικό κατάστημα;
Ναι, το φυσικό μας φυτώριο βρίσκεται στο Μώλο Φθιώτιδας, όπου μπορείτε να επισκεφθείτε τον χώρο, να δείτε τα φυτά από κοντά και να λάβετε συμβουλές για ότι σας απασχολεί.

Παραγγελία & Πληρωμές

Πώς κάνω παραγγελία στο eshop;
Επιλέγετε τα προϊόντα που θέλετε, τα προσθέτετε στο καλάθι και ολοκληρώνετε εύκολα την παραγγελία σας. Μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση ή iris.

Είναι ασφαλείς οι πληρωμές;
Ναι, όλες οι πληρωμές στο thegardencenter.gr γίνονται μέσω πιστοποιημένων συστημάτων με ασφαλή κρυπτογράφηση SSL, ώστε να προστατεύονται τα προσωπικά σας δεδομένα.

Μπορώ να ζητήσω τιμολόγιο;
Ναι, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας υπάρχει πεδίο σημειώσεων όπου μπορείτε να γράψετε “Έκδοση Τιμολογίου”. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας (ΑΦΜ, ΔΟΥ) και το τιμολόγιο θα σας αποσταλέι με email μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας.

Υπάρχει ελάχιστο ποσό παραγγελίας;
Δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό, μπορείτε να παραγγείλετε ακόμα και ένα μόνο προϊόν.

Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Αν η παραγγελία σας δεν έχει σταλεί ακόμη, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για αλλαγή ή ακύρωση. (Οι παραγγελίες φεύγουν απο εμάς ακόμη και την ίδια μέρα)

Αποστολές & Παράδοση

Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι αποστολές εκτελούνται εντός 1-5 εργάσιμων ημερών . Για τις απομακρυσμένες περιοχές, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι λίγο μεγαλύτερος.

Πώς συσκευάζετε τα φυτά για αποστολή;
Χρησιμοποιούμε ειδική συσκευασία με προστατευτικά υλικά, ώστε τα φυτά και τα διακοσμητικά είδη να φτάνουν σε άριστη κατάσταση, χωρίς ζημιές.

Στέλνετε φυτά και προϊόντα και εκτός Ελλάδας;
Προς το παρόν, οι αποστολές μας πραγματοποιούνται μόνο εντός Ελλάδας. Για ειδικές περιπτώσεις στο εξωτερικό, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τι γίνεται αν δεν είμαι σπίτι όταν έρθει η παραγγελία;
Η courier θα σας αφήσει ειδοποίηση και μπορείτε να κανονίσετε εκ νέου την παράδοση ή να παραλάβετε από το κοντινότερο κατάστημα.

Μπορώ να διαλέξω συγκεκριμένη ημέρα παράδοσης;
Ναι, μπορείτε να σημειώσετε την επιθυμητή ημερομηνία στις σημειώσεις κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ή να καλέσετε στο κατάστημά μας.

Γίνονται αποστολές Σάββατο ή Κυριακή;
Οι αποστολές γίνονται Δευτέρα–Παρασκευή. Για ειδική παράδοση Σαββατοκύριακου, καλέστε μας για να το κανονίσουμε. Τα φυτά αποφεύγουμε να τα στέλνουμε κοντά στο σαββατοκύριακο για αποφυγή μη παραλαβής

Διαθεσιμότητα & Προϊόντα

Είναι όλα τα προϊόντα σε στοκ;
Σε κάθε σελίδα προϊόντος αναφέρεται η διαθεσιμότητα. Τα προϊόντα με ένδειξη βρίσκονται σε απόθεμα, εκτός απροόπτου.

Τα φυτά που αποστέλλετε είναι υγιή;
Ναι, όλα τα φυτά μας προέρχονται από πιστοποιημένα φυτώρια και είναι υγιή. Φροντίζονται σωστά μέχρι την αποστολή τους, ώστε να παραλάβετε σε άριστη κατάσταση.

Μπορεί να υπάρχει μικρή διαφορά στα φυτά που παραλαμβάνω;
Ναι, τα φυτά είναι ζωντανοί οργανισμοί και ενδέχεται να έχουν μικρές διαφοροποιήσεις στο μέγεθος, το χρώμα ή την ανθοφορία σε σχέση με τις φωτογραφίες.

Παρέχετε οδηγίες φροντίδας μαζί με τα φυτά;
Σε κάθε περιγραφή φυτού υπάρχουν εξατομικευμένες πληροφορίες φροντίδας.

Τα προϊόντα που βλέπω online υπάρχουν και στο φυσικό κατάστημα;
Η πλειοψηφία των ειδών μας υπάρχει και στο φυσικό φυτώριο. Αν θέλετε να επιλέξετε το κατάστημα για συγκεκριμένο προϊόν, προτείνουμε να καλέσετε πρώτα για κράτηση του προϊόντος.

Μπορώ να ζητήσω συγκεκριμένο μέγεθος ή γλάστρα για ένα φυτό;
Βεβαίως! Πολλά φυτά διατίθενται σε διαφορετικά μεγέθη και γλάστρες. Μπορείτε να μας ρωτήσετε για εξατομικευμένες επιλογές.

Επιστροφές & Αλλαγές

Μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν;
Ναι, έχετε δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών από την παραλαβή, αρκεί το προϊόν να είναι στην αρχική της κατάσταση. Αλλαγές δεν γίνονται δεκτές σε φυτά.

Τι γίνεται αν το φυτό φτάσει κατεστραμμένο;
Σε περίπτωση ζημιάς κατά τη μεταφορά, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα (εντός 24 ωρών απο την ημέρα άφιξης στον προορισμό ) στέλνοντας φωτογραφίες. Θα σας καθοδηγήσουμε για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Παρακαλούμε για άμεση παραλαβή απο την courier καθώς πρόκειται για φυσικό οργανισμό.

Ποιος πληρώνει τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση επιστροφής;
Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός εάν η επιστροφή οφείλεται σε λάθος δικό μας ή φθορά κατά τη μεταφορά.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων;
Η επιστροφή χρημάτων έχει ολοκληρωθεί εντός 15 εργασιών ημερών από την παραλαβή και τον έλεγχο του προϊόντος.

Δέχεστε επιστροφές σε φυτά;
Επειδή τα φυτά είναι ζωντανοί οργανισμοί, οι επιστροφές φυτών γίνονται μόνο αν παραδοθούν κατεστραμμένα ή σε κακή κατάσταση.

Τι χρειάζεται να κάνω για να ξεκινήσω μια επιστροφή;
Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας και τον λόγο επιστροφής. Στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας υπάρχει link "Αλλάγές - Επιστροφές" όπου μπορείτε να κάνετε επιστροφή εύκολα και γρήγορα.

Διακοσμηση & Ειδικα Ειδη

Διαθέτετε διακοσμητικά για τον κήπο και το σπίτι;
Βεβαίως! Στη συλλογή μας θα βρούμε γλάστρες, κασπώ, κεραμικά, τσιμεντένια διακοσμητικά, αγάλματα, τεχνητά και αποξηραμένα φυτά, καθώς και άλλα είδη διακόσμησης.

Διαθέτετε δώρα ή συνθέσεις φυτών για ειδικές περιστάσεις;
Ναι, διαθέτουμε συνθέσεις φυτών, γλαστρών και διακοσμητικών, ιδανικές για δώρο. Επικοινωνήστε μαζί μας για προτάσεις.

Έχετε τεχνητά φυτά ή μόνο φυσικά;
Στη συλλογή μας θα βρείτε τόσο φυσικά φυτά όσο και ποιοτικά τεχνητά φυτά και αποξηραμένες συνθέσεις για διακόσμηση.

Διαθέτετε εποχιακά είδη (π.χ. χριστουγεννιάτικα φυτά, καλοκαιρινά διακοσμητικά);
Ναι, κάθε εποχή προσφέρουμε θεματικά είδη και φυτά για να διακοσμήσετε τον χώρο σας ανάλογα με την περίσταση.

Υποστήριξη Πελατών

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να μας καλέσετε στο 22350-52283 ή να στείλετε email μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site. Επίσης, μπορείτε να μας βρείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας του φυσικού καταστήματος;
Το φυτώριο λειτουργεί σύμφωνα με την εποχή. Περισσότερες πληροφορίες για το ωράριο μας θα βρείτε εδώ

Πού μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;
Αφού ολοκληρώσετε την αγορά σας, θα λάβετε email με τον αριθμό αποστολής (αριθμός παρακολούθησης) για να παρακολουθήσετε την παραγγελία της.

Έχετε πρόγραμμα επιβράβευσης ή εκπτωτικό newsletter;
Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε αποκλειστικές προσφορές, εκπτώσεις και συμβουλές φροντίδας φυτών.

Πώς μπορώ να εγγραφώ στο newsletter σας;
Στην αρχική σελίδα του thegardencenter.gr υπάρχει φόρμα εγγραφής. Με την εγγραφή λαμβάνετε εκπτώσεις, νέα προϊόντα και συμβουλές φροντίδας φυτών.

Μπορείτε να με συμβουλέψετε για τη φροντίδα των φυτών;
Ναι, είμαστε είναι πάντα διαθέσιμοι να προτείνουμε λύσεις και να δώσουμε οδηγίες για τη σωστή φροντίδα φυτών και κήπου.